L'objectiu d'aquest concurs és promoure la creativitat, el treball multidisciplinari, per projectes i en equip, i fomentar el coneixement de la ciència i les científiques mitjançant el disseny d'un videojoc inèdit inspirat en una investigadora catalana.
Cada escola participant col·labora amb una investigadora catalana en actiu d'alguna universitat o centre de recerca de referència entorn d'una temàtica que varia cada edició.
Inspirant-se en la tasca de la seva recercadora, cada escola dissenya un videojoc educatiu; en pensa els personatges, els escenaris, el trencaclosques i els aprenentatges.
El programa promou el gust per la ciència i la recerca entre l'alumnat tot visibilitzant referents femenins en diverses disciplines de recerca de la temàtica científica escollida.
A més del premi al millor disseny de videojoc, es fan 3 mencions: a la millor narrativa dels videojocs, al millor trencaclosques i a la millor estètica.
Edicions anteriors
Si has consultat la informació que busques a l'apartat corresponent i encara no ho tens clar, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres.